poniedziałek, 19 września 2016

Powracam

Tak wiem długo mnie nie było ale teraz wracam.
Dlaczego tak długo mnie nie było? A dlatego że miałam okropne problemy z logowaniem.  Chyba z trzy razy zmieniałem hasło ale to nie ważne.

Wprowadzam kilka nowych rzeczy więc.
-pojawi się się zupełnie nową historia tzw scenariusze
-poprzednia seria także będzie kontynuowana.
- będę co jakiś czas one spoty

No i to chyba wszystko. A i dzięki za ponad 5000 wyświetleń.

PS. Mam nadzieję że już wszyscy wiedzą że w maju będzie nowy sezon miraculum♡♡


~LadyNoir~

2 komentarze:

  1. Dzisiaj znalazłam twojego bloga i przeczytałam wszystkie rozdziały za jednym razem XD
    Shiro: I nawet nie wiesz jak się ucieszyła, że napisałaś notkę, że wracasz :)
    Cii...Shiro~
    Shiro: Hihi~
    Z czego się śmiejesz, chcesz dostać po głowie?
    Shiro: Nie chce, więc będę cicho ^^
    Dobry chłopczyk *szeroki uśmiech*. Wracając do tematu, gdy tylko pojawi się nowy rozdział przeczytam go w tri miga i poprawię błędy (jeżeli się tylko pojawią)
    Bez dłuższego przedłużania, czekam na kolejny rozdział i pozdrawiam ^-^
    Shiro: Ja również czekam na rozdział, pozdrawiam i ślę wenę ;)
    PS Zapraszam cię na mojego bloga:
    marinette-adrien-miraculum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki chętnie wpadnę na twojego bloga. Niedługo powinien już pojawić się rozdział ,ale bardzo długo nic nie pisałam i mam problem z napisaniem ,ale postaram się jak najszybciej go wrzucić♥

    OdpowiedzUsuń