sobota, 28 maja 2016

Rozdzia艂 30♥♥

Ca艂y czas po g艂owie kr膮偶y艂y mi jedna my艣l. Czy one si臋 ode mnie oddala z powodu dziecka? Nie wiem co mam o tym my艣le膰. Mo偶e przesadzam 偶e on mnie zostawi.  Dobra ju偶 przestaj臋 o tym my艣le膰. Wi臋c no wr贸ci艂am do szko艂y, a co si臋 z tym wi膮偶e- praca domowa. Chyba najgorsza rzecz na tym 艣wiecie. Ale jak obowi膮zek to obowi膮zek. Wi臋c zabra艂am si臋 za rozwi膮zywanie zada艅.  Jedynym plusem by艂o to 偶e zadali nam dosy膰 ma艂o. Po zrobieniu lekcji uzna艂am 偶e p贸jd臋 na spacer. Troch臋 艣wie偶ego powietrza nie zaszkodzi. Przesz艂am si臋 pod dom Adriena jednak nie chcia艂am do niego dzwoni膰. Pewnie ma wa偶niejsze sprawy ni偶 jego dziewczyna kt贸ra jest w zagro偶onej ci膮偶y. Odesz艂am od jego domu jak najdalej gdy nagle poczu艂am uderzenie w okolicach g艂owy i chyba zemdla艂am bo wi臋cej nie pami臋tam.
***********************
Obudzi艂am si臋 na jakim艣 krze艣le. Bardzo wygodnym i o dziwo nie by艂a przywi膮zana. Rozejrza艂 si臋 po pokoju. Chwila co wsz臋dzie by艂y p艂atki r贸偶 a ja siedzia艂am przed sto艂em. I jeszcze do tego by艂y zapalone 艣wieczki zapachowe o zapachu wanili, mojego ulubionego zapach. Takiego porwania to ja jeszcze nie widzia艂am. Potem do pokoju wszed艂 kto艣 kto w ka偶dej sytuacji znajdzie co艣 z czego zrobi suchego suchara (mas艂o ma艣lane heheXD) A by艂 to nie kto inny jak m贸j kochany (i czasami g艂upi) futrzak.
-Adrien ty g艂upku!! Prawie przez ciebie zawa艂u dosta艂am!!- wkurzy艂am si臋
-Przepraszam. Chcia艂em ci zrobi膰 niespodziank臋 ale zrozumiem jak si臋 obrazisz i sobie p贸jdziesz- powiedzia艂 i zrobi艂 mink臋 skruszonego kotka (i oczy kota ze shreka)
-Wybaczam ci ale jak jeszcze raz tak zrobisz to kolejny gatunek zwierz臋cia uznaj膮 za wymar艂e okej?- rzek艂a
-Okej.- i poca艂owa艂 mnie.
Rzeszta wieczoru min臋艂a super. Ale jedzeniem nie mog艂am si臋 nacieszy膰 bo jestem na ci膮偶owym menu. Ale i tak sa艂atka by艂a pyszna. A zamiast wina dosta艂am oran偶ad臋.  Lepsze to ni偶 nic. I oczywi艣cie zadzwoni艂am do moich rodzic贸w 偶e zostaje u Adriena. Dobrze 偶e mam u Adriena swoj膮 szuflad臋 ze swoimi rzeczami. Przynajmniej jak niespodziewanie b臋d臋 u niego nocowa膰 to b臋d臋 mia艂a w co si臋 ubra膰 nast臋pnego dnia. No i po kolacji m贸j ch艂opak przygotowa艂 mi ciep艂膮 k膮pieli i jeszcze do tego z p艂atkami r贸偶.  Czy to nie jest romantyczne. Spa膰 poszli艣my w miar臋 wcze艣nie bo chcia艂am rano jeszcze na chwil臋 skoczy膰 do domu po ksi膮偶ki na jutro.


Nast臋pnego dnia
Obudzi艂am si臋 obok Adriena kt贸ry jeszcze spa艂. A do szko艂y mieli艣my na szcz臋艣cie  na 9.50, a by艂a 6.45. Wi臋c jako pierwsza posz艂am wzi膮膰 prysznic i zrobi膰 inne takie rzeczy. Po mojej nigdy nie zmiennej rutynie ubra艂a si臋 w mi臋towe d偶insy i do tego lu藕n膮 bia艂膮 koszulk臋, kt贸r膮 cz臋艣ciowo wkasa艂am do spodni. No i przyda艂o by si臋 obudzi膰 Adriena. Wi臋c na chwil臋 po艂o偶y艂am si臋 na 艂贸偶ku i poca艂owa艂am go. Obudzi艂 si臋 momentalnie. Potem on te偶 poszed艂 do 艂azienki i ubra艂 si臋. P贸藕niej poszli艣my na 艣niadanie.  Kt贸re by艂o pyszne. Po zjedzonym 艣niadaniu Adrien spakowa艂 do swojej torby ksi膮偶ki i wyszli艣my z jego domu i zmierzali艣my w stron臋 mojego domu. Kiedy byli艣my ju偶 na miejscu wesz艂am do domu. Przywita艂am si臋 z rodzicami i wesz艂am na g贸r臋.  Wzi臋艂am wszystkie potrzebne ksi膮偶ki. I wr贸ci艂am do Adriena.  I poszli艣my razem do szko艂y.




~LadyNoir
Dzi臋kuj臋 wam za ponad 3000 wy艣wietle艅

5 komentarzy:

  1. Czekam na next. masz mi w tydzie艅 10 rozdzia艂贸w napisa膰 XD

    OdpowiedzUsu艅
  2. :'( nie piszesz 馃槳馃槬馃槩馃槯 OMG ILE TRZEBA CZAKA膯 ?

    OdpowiedzUsu艅
  3. Witam, tworz臋 spis opowiada艅 b臋d膮cych fanfikami o serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Czy zgadzasz si臋 na umieszczenie linku do twojego opowiadania w spisie?

    Link do spisu: http://biedronkaiczarnykotspis.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Pablo Sagitario

    OdpowiedzUsu艅