艣roda, 11 maja 2016

Rozdzia艂 26

                                                   Rozdzia艂 26
Rodzice patrzyli na mnie z niedowierzaniem. Ca艂y czas mia艂am t膮 obaw臋 jak oni nam nie pomog膮? Po chwili moja mama odezwa艂a si臋
-Nie martw si臋 pomo偶emy wam. Chocia偶 troch臋 si臋 pospieszyli艣cie.  Ale trudno sta艂o si臋.  Adrien wie??- powiedzia艂a i przytuli艂a mnie
- Tak powiedzia艂am mu- odpowiedzia艂am
Po tej kr贸tkiej rozmowie moi rodzice wyszli, a ja zosta艂am sama. Mia艂am nadziej臋 偶e Adrien do mnie przyjdzie. No ale ma szko艂臋 i nie z bardzo mo偶e mnie odwiedzi膰. Ale mo偶e p贸藕niej.

Kilka godzin p贸藕niej
Le偶臋 na tym 艂贸偶ku i umieram z nud贸w. Nadal my艣l臋 fajnie by by艂o jak by Adrien przyszed艂. No i ja chyba umiem przewidywa膰 przysz艂o艣膰. Dlaczego? Dlatego 偶e ja sobie tu my艣l臋 o Adrienie. A on stoi w drzwiach. Podszed艂 do mnie o da艂 mi ca艂usa♥ w policzek. No i jak ka偶dy pyta艂 si臋 czy dobrze si臋 czuj臋. I odpowied藕 by艂a oczywista czyli tak.
-Adi? - spyta艂am si臋
-Tak, moja s艂odka- rzek艂
-Bo jest taka jedna rzecz kt贸ra nie daje mi spokoju- powiedzia艂am
-M贸w- orzek艂
- Bo ja nadal nie wiem jak to b臋dzie z biedronk膮 i czarny kotem. A co je艣li W艂adca Ciem dowie si臋 偶e jestem w ci膮偶y i b臋dzie chcia艂 mnie zabi膰 albo jak podczas z kt贸rej艣 z misji co艣 stanie si臋 mi i dziecku?- spyta艂am
- Spokojnie zadbam o to 偶eby nic ci si臋 nie sta艂o.  Nie dam tej toalecie cie skrzywdzi膰. Ale i tak WC d艂ugo nie wysy艂a艂 偶adnej akumy i mo偶e na razie nie b臋dzie- odpowiedzia艂
Ale on jest kochany. Nie mog艂abym trafi膰 na lepszego ch艂opaka. Kocham go bardzo i on chyba mnie te偶. Rozmawiali艣my tak jeszcze d艂ugo. Ale wiecie jaki jest m贸j kotek. Czasami lubi wykrakiwa膰 r贸偶ne rzeczy. No niby WC przez jaki艣 czas nie wypuszcza艂 偶adnej akumy. Ale chyba znudzi艂 mu si臋 spok贸j bo razem z Adi zauwa偶yli艣my nowego z艂oczy艅c臋 jednak nie umieli艣my domy艣li膰 si臋 kim on by艂. Adrien od razu przemieni艂 si臋 w czarnego kota. A ja musia艂am zosta膰 tu. Ale ja tak nie chce. Chocia偶 nawet jak bym chcia艂a to by艂 ma艂y problem gdzie jest Tikki.


~ LadyNoir
Wko艅cu nowy rozdzia艂. I spokojnie nie zawiesi艂am bloga. Wiecie jak to jest brak weny, ma艂o czas i jeszcze do tego dosz艂a mi 4 dniowa wycieczka teraz rozdzia艂y b臋d膮 pojawia膰 si臋 regularnie.♥♥♥♥


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz