wtorek, 5 kwietnia 2016

Rozdzia艂 16

                                   Rozdzia艂 16
I zarzuci艂a na ni膮 lin臋. Czarny Kot z艂apa艂 j膮 z drugiej strony. I takim sposobem z艂apali艣my j膮. Si臋gn臋艂a po jej okulary i rozbi艂am je. Po chwili wylecia艂a z nich akuma.
-Pora wyp臋dzi膰 z艂e moce.
- Pa pa mi艂y motylki
No i kolejna osoba uwolniona od akumy.
- Niezwyk艂a Biedronka
I wszystko wr贸ci艂o do normy. Oczywi艣cie futrzaczek chcia艂 mnie wyci膮gn膮膰 na kolacj臋. Jednak musia艂am mu odm贸wi膰. Powiedzia艂am 偶e spotkamy si臋 jutro po szkole. Prosi艂am go jeszcze 偶eby si臋 na mnie nie obra偶a艂. Chcia艂am z nim jeszcze d艂u偶ej porozmawia膰 ale musia艂am wraca膰 do domu. Poca艂owa艂 go w policzek i pobieg艂a do domu.

Kilka minut p贸藕niej

By艂am ju偶 na dachu mojego domu. Szybko si臋 przemienia i usiad艂am u siebie w pokoju. D艂ugo my艣la艂am o tym koszmar  kt贸ry mi si臋 nie dawno przy艣ni艂. Mimo 偶e min臋艂o du偶o czasu od porwania nie mog艂am zrozumie膰 dlaczego kto艣 mi to zrobi艂. Po chwili mama zawo艂a艂a mnie na kolacj臋. Przesta艂am o tym my艣le膰 i zesz艂am na d贸艂. Po kolacji posz艂am do 艂azienki. P贸藕niej posz艂am do swojego pokoju, po艂o偶y艂am si臋 na 艂贸偶ku i zasn臋艂a.

Nast臋pnego dnia

Obudzi艂am si臋 wyj膮tkowo wypocz臋ta. Wsta艂am i doprowadzi艂am si臋 do porz膮dku. Ubra艂a si臋 i wysz艂am do domu. Wesz艂am do szko艂y. Po wej艣ciu nie ujrza艂am Adriana. Pewnie si臋 sp贸藕ni. Wi臋c podbieg艂am do Alyi i przywita艂a si臋 z ni膮.
- Hej- powiedzia艂am
- Cze艣膰- rzek艂a
- Widzia艂a艣 wczoraj interwencj臋 Biedronki i Czarnego  Kota. Nagra艂am wszystko i jest to na moim blogu- zaciekawi艂a si臋
- Nie- odpowiedzia艂am
Co艣 jeszcze potem m贸wi艂a ale nie s艂ucha艂am bo czeka艂am na Adriana.

Oczami Adriana
W drodze do szko艂y jaki艣 idiot膮 wjecha艂 prosto w nasz samoch贸d. Wszyscy z naszego samochodu 偶yj膮. Nie wiem jak w tym drugim. Mnie strasznie boli noga i nie mog臋 si臋 ruszy膰. Zosta艂em przygnieciony przez samoch贸d. Jakim艣 cudem uda艂o mi si臋 si臋gn膮膰 po telefon i zadzwoni膰 po pogotowie.


~LadyNoir
Przepraszam 偶e tak d艂ugo nie by艂o posta ale nie mia艂am weny.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz