czwartek, 14 kwietnia 2016

Rozdzia艂 20

                      Rozdzia艂 20

Nast臋pnego dnia

Obudzi艂am si臋 obok Adriana. Ta noc by艂a wspania艂a. Adrien robi艂 to tak delikatnie. Na szcz臋艣cie by艂a Sobota i mogli艣my sobie pospa膰. Wi臋c wtuli艂am si臋 w niego jeszcze bardziej. Jednak nie mog艂am zasn膮膰. I le偶a艂am tak z godzine i dopiero wtedy zasn臋艂am.

Obudzi艂am si臋 oko艂o 11 i przy 艂贸偶ku czeka艂o na mnie 艣niadanie i bukiet kwiat贸w a przy nich karteczka

**************************************
Kocham Ci臋 moja s艂odka♥

                                        Kocurek
**************************************
Ale on jest kochany. Mam szcz臋艣cie 偶e go mam. I nawet pami臋ta艂 co lubi臋. Kakao i tosty francuskie m贸j idealny zestaw 艣niadaniowy. Zjad艂am 艣niadanie i posz艂am do 艂azienki. Doprowadzi艂am si臋 do porz膮dku i podczas ubierania Adrien z艂apa艂 mnie w tali
-Dzie艅 dobry - powiedzia艂
- Hej- odpowiedzia艂am
-Jak si臋 spa艂o? -spyta艂
- Cudownie masz takie wygodne 艂贸偶ka- zachwyci艂am si臋
Potem mnie poca艂owa艂. Ca艂y czas nie mog臋 uwierzy膰 偶e Adrien jest moim ch艂opakiem. On jest taki cudowny. Przypomnia艂o mi si臋 jak podczas wy艣cigu Alix z Kimem powiedzia艂am Adrienowi 偶e jest cudowny w trzymaniu przedmiot贸w. Teraz mnie to 艣mieszy ale wtedy to nie by艂o to takie 艣mieszne.

P贸藕niej posz艂am z Adrienem do parku. Zrobili艣my sobie piknik. By艂o fantastycznie. Nigdy w 偶yciu nie dosta艂am tyle kwiat贸w i czekoladek.
- Chcesz 偶ebym by艂a gruba od tych czekoladek- za 偶artowa艂am
- Przepraszam - zasmuci艂 si臋
- Ej! Nie obra偶aj si臋 to by艂 偶art- powiedzia艂am
- Naprawd臋- spyta艂 si臋
- Tak- odpowiedzia艂am
- A ja my艣la艂em 偶e ty...
I nie zd膮偶y艂 doko艅czy膰 bo go poca艂owa艂am.  Po pikniku kocurek odprowadzi艂 mnie do domu. Da艂am mu ca艂uska w policzek i posz艂am do domu. Jednak by艂o ju偶 tak p贸藕no 偶e od razu posz艂am spa膰.




~LadyNoir♥

1 komentarz: