sobota, 2 kwietnia 2016

Rozdzia艂 15

                              Rozdzia艂 15
Oczami narratora
Wygl膮da艂a ona jak zwyk艂a nastolatka ale jedno odmienia艂o j膮 od wszystkich normalnych nastolatek mia艂a moc dzi臋ki kt贸rej niegrzeczni nastolatkowie s艂uchali si臋 jej i robili co ona chcia艂a. Akuma by艂a w jej okularach.

Oczami Marinette
Sesja jest cudowna, no i Adrien te偶. Tak na prawd臋 wszystko jest cudowne. Podczas sesji kto艣 nam przerwa艂.
- Natalie? - spyta艂 si臋 Adrien
- Nie jestem Natalie. Ja jestem Nastolatka i szukam w艂a艣nie ciebie. - powiedzia艂a
- Mnie?- zapyta艂 si臋
- Tak ciebie- rzek艂a
Po tym Adrien uciek艂 si臋 i schowa艂 si臋. Ja zrobi艂am to samo. I schowali艣my si臋 w tym samym miejscu
-Tikki kropkuj!!
- Plagg, wysuwaj pazury!!
Po chwili byli艣my ju偶 superbohatetami i ruszyli艣my do walki z Nastolatk膮. Pr贸bowa艂am powstrzyma膰 j膮 moim jojo ale nie da艂am rady.
- Szcz臋艣liwy Traf
- Lina co?- zdziwi艂am si臋
- Co z tego zrobisz zwi膮偶esz j膮- powiedzia艂
- W艂a艣nie. Czarny Kocie odwr贸t膰 jej uwag臋 a ja znajd臋 j膮 od ty艂u- rzek艂am
 I oczywi艣cie to zrobi艂. Pr贸buj膮c j膮 zaj艣膰 od ty艂u us艂ysza艂am jak m贸j kocurek krzycza艂
- Kotaklizm
nie wiem na czym tego u偶y艂 bo by艂am strasznie skupiona.
By艂am blisko niej i ...



~LadyNoir

4 komentarze: