艣roda, 30 marca 2016

Rozdzia艂 14

                       Rozdzia艂 14
Stara艂am si臋 zapomnie膰 o tym koszmarze ale nie mog艂am. Ten sen by艂 bardzo realistyczny. Zupe艂nie jak bym tam by艂a drugi raz. Nadal my艣l膮c zesz艂am na 艣niadanie. P贸藕niej posz艂am do 艂azienki, ogarn臋艂am si臋 i pobieg艂am do szko艂y. Podchodz膮c do szko艂y akurat spotka艂am Adriena, kt贸ry z艂apa艂 mnie w talii i poca艂owa艂 mnie.
- Hej kocurku- powiedzia艂am
- Cze艣膰 moja s艂odka- odpowiedzia艂
Weszli艣my szko艂y razem trzymaj膮c si臋 za r臋ce. Widz膮c wzrok Chloe i Lili by艂 okropny. Jednak Adrien nie m贸g艂 ich pokocha膰 one kocha艂y go za jego wygl膮d i za to 偶e jest s艂awny, a ja kocham go za to 偶e jest mi艂y, kochany, romantyczny. Adrien  w trakcie lekcji musia艂 wyj艣膰 na sesj臋 zdj臋ciow膮. Ale nie wyszed艂 sam. Okaza艂o si臋 偶e Adrien zrobi艂 dla mnie cudown膮 niespodziank臋. B臋d臋 bra艂a udzia艂 w sesji zdj臋ciowej. Yay!!!!! Ucieszy艂am si臋. Ale poca艂owa艂amju偶 go gdy wyszli艣my z klasy. Na sesj臋 pojechali艣my do parku. Mieli艣my mie膰 romantyczn膮 sesj臋. Podczas przebierania przysz艂a do Adriena Natalie i zacz臋li si臋 k艂贸przyniesieeszjego ojciec nie toleruje naszego zwi膮zku. Jego ojciec uwa偶a艂 偶e ja nie zas艂uguje na niego. Adrian broni艂 mnie jak lew i tak mnie wybroni艂 偶e Natalie uwysz艂a i trzasn臋艂a drzwiami.
- M贸j ojciec uwa偶a 偶e nie psujemy do siebie- powiedzia艂
- S艂ysza艂am. Udowodnimy mu to 偶e pasujemy do siebie- rzek艂am
- Ale jak?- spyta艂
- Jeszcze nie wiem ale wymy艣le co艣- odpowiedzia艂a
I nie zd膮偶y艂 nic wi臋cej powiedzie膰 bo go poca艂owa艂am. Po tym poszli艣my na sesj臋.

Oczami W艂adcy Ciem
Nastolatkowie, buntuj膮 si臋 przeciwko rodzicom i opiekunom. Trudna sprawa
Le膰 moja ma艂a akumo zaw艂adnij ni膮.
 - Nastolatko ja jestem W艂adca Ciem. Pomog臋 ci si臋 zem艣ci膰 na niegrzecznych nastolatkach ale wzamian przyniesiesz mi Miraculum Biedronki i Czarnego Kota.- powiedzia艂em
- Dobrze W艂adco Ciem- odpowiedzia艂a


~LadyNoir
Przepraszam 偶e przez jaki艣 czas nic nie wstawia艂am, ale nie mia艂am weny馃槬


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz