czwartek, 24 marca 2016

Rozdzia艂 8

                                                              Rozdzia艂 8
    Gdy pogotowie odjecha艂o, pobieg艂em do mojej limuzyny i pojecha艂em do szpitala. Wbieg艂em do szpitala i spyta艂em pani na recepcji gdzie jest Marinette Dupain-Cheng. Odpowiedzia艂a mi 偶e w tej chwili jest operowana. Wi臋c usiad艂em przy sali operacyjnej i czeka艂em.


5 godzin p贸偶niej

Czekam tu ju偶 kilka godzin. Zaraz powinna si臋 sko艅czy膰 operacja Marinette. Po jaki艣 10 minutach lekarz wyszed艂 z sali a ja spyta艂em co z moj膮 Marinette.
-Jak z Marinette?- spyta艂em si臋
- Jej stan jest ci臋偶ki ale powinna  z tego wyj艣膰 damy panu zna膰 kiedy jej stan b臋dzie stabilny-odpowiedzia艂
- Dzi臋kuje- powiedzia艂em.
Wi臋c usiadlem pod OIOM'em i czeka艂em na dalsze informacje. w tym czasie przyjechali tak偶e rodzice Marinette. Byli bardzo zaniepokoieni i podzi臋kowali mi 偶e j膮 znalazlem. Wtedy przyszed艂 lekarz i powiedzia艂 偶e jej stan jest stabilny i 偶e mo偶e do niej wej艣膰 tylko jedna osoba. Rodzice Marinette powiedziel 偶ebym to ja wszed艂. Zgodzi艂em si臋. Podszed艂em do jej 艂贸偶ka i ona akurat si臋 obudzi艂a. Spojrza艂a mi w oczy i wyszepta艂a Kocham Ci臋. Odpowiedzia艂em jej to samo i poca艂owa艂em j膮.

Oczami Marinette
Gdy si臋 obudzi艂am zobaczy艂am Adriena. Spojrza艂am mu w oczy i powiedzia艂am mu Kocham Ci臋, a on odpowiedzia艂 to samo i mnie poca艂owa艂. Potem wyszed艂 z sali. Nikt wi臋cej ju偶 nie wchodzi艂 wi臋c pr贸bowa艂am przypomnie膰 sobie co si臋 sta艂o. Jedyne co pami臋tam to to 偶e ujrza艂am Adriena jak wisia艂am w jakiej艣 piwnicy. Podczas rozmy艣lania zasn臋艂am.

Oczami Adriena
Rozmawia艂em z lekarzem i powiedzia艂 偶e Marinette wyjdzie z kilka dni. Bardzo si臋 ucieszy艂em.

~LadyNoir
Przepraszam 偶e taki kr贸tki ale mo偶e dzisiaj pojawi si臋 jescze jeden.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz