sobota, 26 marca 2016

Rozdzia艂 11

                                              Rozdzia艂 11
Okaza艂o si臋 偶e nie jestem w ci膮偶y. Wi臋c zacz臋艂am si臋 zastanawia膰 dlaczego mia艂am te objawy( je艣li kto艣 uwa偶a 偶e objawy pojawi艂y si臋 za wcze艣nie to powiedzmy 偶e robili to ju偶 wcze艣niej). Dlatego zapisa艂am si臋 do lekarza og贸lnego. Na szcz臋艣cie by艂 wolny termin, kt贸ry by艂 za 10 minut. Wi臋c poczeka艂am. Oczywi艣cie musia艂 mnie wypyta膰 o wszytko. Wi臋c zbada艂 mnie i pobra艂 mi krew. Powiedzia艂 zw ja艣li chce zna膰 wyniki krwi jak najszybciej to 偶ebym poczeka艂a na korytarzu 30 minut. Zgodzi艂am si臋 i wysz艂am. Usiad艂am na krze艣le i zadzwoni艂am do Adriena.
-Halo Adrien- odezwa艂am si臋
- Marinette gdzie jeste艣- zapyta艂 si臋
- U lekarza-odpowiedzia艂am
-Tam gdzie zawsze- rzek艂
- Tak- powiedzia艂am
-Ju偶 do ciebie jad臋- orzek艂
- Nie trzeba- poinformowa艂a go
- Trzeba- upar艂 si臋
Potem si臋 roz艂膮czy艂am i zacz臋艂am s艂ucha膰 muzyki. Gdy nagle kto艣 mi przerwa艂. To by艂 Adrien. Kt贸ry wypytywa艂 mnie o wszystko.
-Marinette jeste艣 w ci膮偶y- powiedzia艂
- By艂am u ginekologa i robi艂 mi badania, i okaza艂o si臋 偶e nie jestem w ci膮偶y- odpowiedzia艂am
Wtedy lekarz poprosi艂 mnie do gabinetu. W wynikach krwi okaza艂o si臋 偶e to by艂o zatrucie pokarmowe. Pewnie zatru艂am si臋 wczoraj w tej restauracji. Wysz艂am z gabinetu i powiedzia艂am Adrienowi 偶e to by艂o zatrucie pokarmowe. Kamie艅 spad艂 mu z serca. Wyszli艣my z przychodni i poszli艣my w stron臋 mojego domu

~LadyNoir

2 komentarze:

  1. Kurde, szalej膮 xd Do mnie zapraszam : http://biedroblogmarinette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Zapraszam na m贸j blog http://blogoczymswsumieomnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅