pi膮tek, 18 marca 2016

Rozdzia艂 1

                                     Rozdzia艂 1

Ten dzie艅 zacz膮艂 si臋 zwyczajnie obudzi艂am si臋 i wsta艂am z 艂贸偶ka chyba raczej zwlok艂am si臋 z niego. Posz艂am do 艂azienki ograne艂am si臋,  zjad艂am 艣niadanie i pobieg艂am do szko艂y. Chcia艂am jak najszybciej zobaczy膰 Adriena. Gdy wesz艂am do szko艂y zobaczy艂am Chloe przytulaj膮c膮 si臋 do Adriena. Pomimo 偶e Adrienowi te偶 si臋 to nie podoba艂o poczu艂am w sobie nag艂y atak zazdro艣ci i smutku. Jednak nie chcia艂am tego pokazywa膰 ba艂am si臋 偶e zostan臋 op臋tana przez akum臋, a tego chyba nikt by nie chcia艂. Nie ma nic gorszego ni偶 Biedronka op臋tana przez akum臋馃悶. Wi臋c przesz艂am oboj臋tnie i powiedzia艂a cze艣膰 no dobra chcia艂am powiedzie膰 cze艣膰.
-Cz..cz...e艣膰-rzek艂am
-Hej-odpowiedza艂
Po tym szybko posz艂am na lekcje. Kt贸re jak zwykle min臋艂y zwyczajnie. Wr贸ci艂am do domu. Odrobi艂am lekcje i wyruszy艂am na patrol okolicy. Oczywi艣cie jako Biedronka.
-Tikki kropkuj!
I ju偶 w sekund臋 by艂am Biedronka. Wi臋c posz艂am na patrol. Fajnie by by艂 gdyby Czarny Kot do mnie do艂膮czy艂. Chodz膮c po dachach i obserwuj膮c Pary偶 nagle pojawi艂a si臋 przedemn膮 czarna posta膰 o bujnych blond w艂osach.
-Musisz mnie tak straszy膰 futrzaku- powiedzia艂am.
-Nie chcia艂em przepraszam moja s艂odka- rzek艂
-Wybaczam ale nast臋pnym razem tak nie r贸b- odpowiedzia艂am
-Oczywi艣cie ksi臋偶niczko- powiedzia艂 i u艣miechn膮 si臋 tym swoim kocim u艣mieszkiem.
-Dzi艣 jest chyba spokojnie- opowiedzia艂am
-To 艣wietnie czyli wiecz贸r jest nasz?-zapyta艂
-Oj kotku nie przesadzaj- odpowiedzia艂am na pytanie.
Nasza odleg艂o艣膰 niebezpiecznie przybli偶a膰. Wtedy moje miraculum zapika艂o i musia艂am szybko ucieka膰, poniewa偶 mam ma艂o czas do ko艅ca transformacji.
-Wiesz co ja ju偶 musz臋 i艣膰, moje miraculum zaraz si臋 wyczerpie- poinformowa艂am go.
-Zaczekaj- krzykn膮艂
-Co?-zapyta艂am si臋
-Chcia艂bym wiedzie膰 czy mi臋dzy nami b臋dzie co艣 kiedy艣.-powiedzia艂
-My艣l臋 偶e w dalekiej przysz艂o艣ci mo偶e co艣 mi臋dzy nami b臋dzie albo mo偶e w du偶o bli偶szej przysz艂o艣ci- rzek艂am z lekkim flirtem.
Za艂o偶y艂am mu r臋ce na szyje gdy nagle rozleg艂 si臋 krzyk.


~LadyNoir

3 komentarze:

  1. Troche 艣ci膮gni臋te z jednego bloga na drugi raz wymy艣l co艣 sama♥

    OdpowiedzUsu艅
  2. Czasem trzeba troch臋 inspiracji z innych blog贸w ale masz racj臋 gdy to pisa艂am nie zauwa偶y艂am tego. Dzi臋ki馃悶馃惐

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zapraszam te偶 na mojego bloga http://foreverforevertogether.blogspot.com/2017/03/rozdzia-1.html?m=1

    OdpowiedzUsu艅