poniedzia艂ek, 28 marca 2016

Rozdzia艂 13

                                    Rozdzia艂 13
Obudzi艂am si臋 obok Adriena kt贸ry jeszcze spa艂. By艂a godzina 9.00 i by艂 to Lany Poniedzia艂ek. Wi臋c wpad艂am na super plan. Oczywi艣cie prawie wszyscy nie spali i siedzieli w salonie. No i wszyscy pytali si臋 co ja robi臋. Odpowiedzia艂am 偶e realizuje plan. Wi臋c zakrad艂am si臋 do 艂a藕nenki si臋gn臋艂am po wiaderko i nala艂am do niego wody. Wysz艂am z 艂azienki i wesz艂am do mojego pokoju i obla艂am Adriena wod膮.
- Marinette! - krzykn膮艂
- Co przecie偶 jest lany poniedzia艂em.- odpowiadzia艂am
- Mog艂a艣 mnie obla膰 ale ni膮 tak brutalnie.- powiedzia艂
- A jak?- spyta艂am si臋
- A tak.- i si臋gn膮艂 po szklane z wod膮 i obla艂 mnie
- Ej! - krzykn臋艂am
- No co jest lany poniedzia艂ek- za艣mia艂 si臋
Chcia艂am go zabi膰 no ale moja mama zawo艂a艂a nas na 艣niadanie. Po 艣niadaniu odprowadzi艂am Adriena do domu.Poca艂owa艂am go馃拫i wr贸ci艂am do siebie. Zacz臋艂a projektowa膰 sukienk臋 dla Alyi poniewa偶 nie d艂ugo ma urodziny i chcia艂am jej podarowa膰 w艂a艣nie taki prezent. Rodzina pojecha艂a do swoich dom贸w po 艣niadaniu. By艂o bardzo du偶o sprzatania.No ale przestawa艂 narzeka膰 i pomog艂am w sprz膮taniu. Zaj臋艂o to ca艂y dzie艅. Niestety by艂o ju偶 tak p贸藕no 偶e jedyne czego to chcia艂am to i艣膰 spa膰, i to w艂a艣nie zrobi艂am. Zasn臋艂am momentalnie.

Nast臋pnego dnia

Obudzi艂am si臋 z krzykiem. Rodzice pytali czy wszystko dobrze a ja odpowiedzia艂am 偶e przy艣ni艂 mi si臋 tylko jaki艣 normalny koszmar. Jednak ten koszmar nie by艂 normalny. Przy艣ni艂o mi si臋 porwanie. Czu艂am ten sam b贸l co wtedy. Ale zacz臋艂am powoli si臋 domy艣la膰 kto mnie porwa艂. Jednej z kobiet wystawa艂 blond kosmyk w艂os贸w jednak tej drugiej nie potrafi艂am zidentyfikowa膰.

~LadyNoir

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz