pi膮tek, 25 marca 2016

Rozdzia艂 10馃帀馃帀馃帀馃挄馃挄

                     Rozdzia艂 10馃帀馃帀馃帀
Ta noc z Adrienem by艂a wspania艂a.Takie tam ten tegest. Rano mia艂am starsze md艂o艣ci. Co chwil臋 bieg艂am do 艂a藕enki. Po 艣niadaniu Adrien odprowadzi艂 mnie do domu. Po偶egna艂am si臋 z nim bardzo gor膮cym poca艂unkiem. W domu czeka艂a na mnie Alya, kt贸rej powiedzia艂am co robi艂am wczoraj z Adrienem. Alya by艂a zachwycona ma艂ymi pieskami. Opowiedzia艂am Alyi o tych md艂o艣ciach, wymiotach i mocnych b贸lach brzucha. Alya powiedzia艂a 偶ebym zrobi艂a test ci膮偶owy. Odpowiedzia艂am jej 偶e to nie mo偶liwe 偶e ja.
No ale zmusi艂a mnie i posz艂y艣my do apteki i poprosi艂am o test ci膮偶owy. Aptekarka wyda艂ami go bez 偶adnych problem贸w. Zap艂aci艂am i wysz艂am. Wesz艂y艣my razem z Aly膮 do mojego domu. Jak najszybciej posz艂am do 艂a藕enki i zrobi艂am test. Odczeka艂am chwile po jego zrobieniu i wynik by艂 pozytywny. Za艂ama艂am si臋. Jak to mo偶liwe. Ja mam dopiero 15 lat.

Tymczasem w aptece
-Widzia艂a艣 t膮 dziwewczyn臋- powiedzia艂a aptekarka
- Oczywi艣cie tak m艂oda a ju偶 to robi-rzek艂a
- No w艂a艣nie dlatego da艂am jej test zawsze pokazuje wynik pozytywny. Zobaczymy co zrobi gdy偶 si臋 dowie 偶e jest w ci膮偶y. Smarkula.-odpowiedzia艂a

W domu Marinette
-Musisz zadzwoni膰 do Adriena, ma prawo o tym wiedzie膰- rzek艂a
- Wiem ale boj臋 si臋 a co je艣li mnie zostawi- rozp艂aka艂am si臋
-Nie zostawi ci臋- powiedzia艂a
- Wiesz ten test na pewno m贸wi prawd臋 bo sp贸藕nia mi si臋 okres- zap艂aka艂a.
- Zadzwo艅 do niego- poprosi艂a
-Dobrze- odpowiedzia艂am i si臋gn臋艂am po telefon
- Mariette ja musz臋 ju偶 i艣膰 poradzisz sobie - oznajmi艂a
-Tak poradze. Cze艣膰- odpowiedzia艂am
- Pa pa-rzk艂a.
Gdy Alya wysz艂a zadzwoni艂am do Adriena.
- Halo Adrien- powiedzia艂am
- Marinette co艣 si臋 sta艂o jeste艣 jaka艣 smitna-spyta艂 si臋
-Wiesz bo ja bo my bo jestem w ci膮偶y- poinformowa艂am go
-Cooooo? Ju偶 do ciebie jad臋.- krzykn膮艂
- Spokojnie umuwi艂am si臋 ju偶 do ginekologa zrobi badania-rzek艂am
-Odwioz臋 ci臋 - oznajmi艂
- Nie trzeba- odpowiedzia艂am i roz艂膮czy艂am si臋
Pojecha艂am do ginekologo i lekarz zrobi艂 mi badania i okaza艂o si臋 偶e ....

7 komentarzy:

  1. Robi si臋 ciekawie. Przeczyta艂am wszystkie rozdzia艂y. S膮 interesuj膮ce. Zapraszam r贸wnie偶 na m贸j blog: http://fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Robi si臋 ciekawie. Przeczyta艂am wszystkie rozdzia艂y. S膮 interesuj膮ce. Zapraszam r贸wnie偶 na m贸j blog: http://fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋ki馃悶馃悶馃挄馃挄

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super. Troszk臋 nie rozumiem wragmentu z tym testem. No bo wszystko si臋 zgadza ale tak szybko dosta艂a md艂o艣ci? Ju偶 troche sie pomieszalo ale tak po zatym to ok.

    OdpowiedzUsu艅
  5. My艣l臋 偶e to mo偶e by膰 przypadek. Mo偶e Mari jest poprostu chora.

    OdpowiedzUsu艅
  6. My艣l臋 偶e to mo偶e by膰 przypadek. Mo偶e Mari jest poprostu chora.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Super. Troszk臋 nie rozumiem wragmentu z tym testem. No bo wszystko si臋 zgadza ale tak szybko dosta艂a md艂o艣ci? Ju偶 troche sie pomieszalo ale tak po zatym to ok.

    OdpowiedzUsu艅