pi膮tek, 18 marca 2016

Prolog

Hej! Uda艂o mi si臋 dzi艣 napisa膰 prolog. Zapraszam do czytania.

           
                                                   Prolog

     Jestem Marinette. Chodz臋 do gimnazjum.Mam cudown膮 przyjaci贸艂k臋 Aly臋. W mojej klasie jest pewien cudowny ch艂opak Adrien馃挄. Syn s艂ynnego projektanta mody.Jednak to chyba jedyne normalne rzeczy we mnie. Tej rzeczy nie wie praktycznie nikt tylko ja i moja kwaim Tikki. Tikki jest moj膮 kwaim kt贸ra pomaga mi si臋 zamieni膰 w superbohatera -Biedronk臋. Chocia偶 nie przemieni艂abym si臋 gdyby nie miraculum kt贸re znajduje si臋 w moich kolczykach. Ochronie Pary偶 przed z艂oczy艅cami op臋tanymi przez akumy. Akumy wypuszcza nasz okropny wr贸g W艂adca Ciem, kt贸ry za wszelk膮 cen臋 chce zdoby膰 nasze miraculum. Teraz pewnie b臋dziecie si臋 zastanawia膰 dlaczego pisz臋 nasze poniewa偶 Pary偶a nie bronie sama. Chroni臋 go z Czarnym Kotem(tak tak Czarny Kot to Adrien) Niestety nie wiem kim jest Czarny Kot pod mask膮.Wi臋c jak wida膰 nie jestem zwyczajn膮 dziewczyna. Teraz ju偶 musz臋 ko艅czy膰, ale na pewno si臋 jeszcze do was odezw臋. Do zobaczenia.






Dzi臋ki z przeczytanie.
~LadyNoir12

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz