sobota, 26 marca 2016

Rozdzia艂 12馃悾馃悾

                                  Rozdzia艂 12馃悾
Adrien odprowadzi艂 mnie do domu. Wesz艂am razem z nim do cukierni moich rodzic贸w. By艂a bardzo zaskoczona. Dlaczego oni tak si臋 spiesz膮, jedzania nagotowane tyle 偶e mogliby艣my wykarmi膰 ca艂膮 szko艂臋. Spyta艂am si臋 mojej mamy dlaczego tak si臋 spiesz膮. Mama przypomnia艂a mi 偶e jutro Wielkanoc. Kompletnie zapomnia艂am. Wi臋c po偶egna艂am si臋 z Adrienem poca艂unkiem w policzek. No i oczywi艣cie pierwsze co zrobi艂am  po po偶egnaniu z moim kochanym kocurkiem to pobieg艂am na g贸r臋 do swojego pokoju 偶eby wybra膰 str贸j na Wielkanoc. Wybra艂am bia艂膮 sukienk臋 i do tego z艂oty naszyjnik i z艂ote obcasy. Wi臋c jak ju偶 str贸j wybrany to teraz trzeba pom贸c w przygotowaniach. Okaza艂o si臋 偶e przyje偶d偶a ca艂a nasza rodzina. Przygotowania zaj臋艂y jeszcze ze 3 godziny, ale sko艅czyli艣my. Niestety by艂o ju偶 p贸藕no i musia艂am i艣膰 spa膰.

Nast臋pnego dnia
Dzi艣 Wielkanoc, rodzina przyje偶d偶a gdzie艣 tak o 10, a jest 8, wi臋c mam 2 godziny na ogarni臋cie si臋. Posz艂am do 艂a藕enki, doprowadzi艂a si臋 do porz膮dku i wr贸ci艂am do swojego pokoju gdzie si臋 umalowa艂am, uczesa艂am i ubra艂am. Zd膮偶y艂am idealnie. Zesz艂am na gol i akurat przyjecha艂a ca艂a rodzina. 艢niadanie by艂o przepyszne p贸藕niej du偶o rozmawiali艣my z rodzin膮 z kt贸r膮 bardzo d艂ugo si臋 nie widzieli艣my. Gdy nagle zadzwoni艂 dzwonek do drzwi. Posz艂am otworzy膰 a w drzwiach sta艂 Adrien.
- Adrien a ty nie powiniene艣 by艣 teraz z rodzin膮- spyta艂am
- Wiesz pok艂贸ci艂em si臋 z ojcem i Natalie wi臋c nie mia艂em tam czego szuka膰 i dlatego przyszed艂em do ciebie- odpowiedzia艂
I nie zd膮偶y艂am gdy m贸j tata zacz膮艂 pyta膰 go o to samo co ja. M贸j tata si臋 zgodzi艂 偶eby przyj膮膰 Adriena na Wielkanoc. W ko艅cu w 艣wi臋ta nikt nie powinien by膰 sam. Wi臋c tak Wielkanoc trwa艂a jeszcze u nas bardzo d艂ugo i oczywi艣cie moi rodzice nie chcieli wypu艣ci膰 Adriena o tej godzinie do domu, dlatego zaproponowali mu 偶eby u nas przenocowa艂. Zgodzi艂 si臋. Wi臋c po biegli艣my do mojego pokoju i chcieli艣my usi膮艣膰 na 艂贸偶ku ale moje kochane pieski na mnie da艂y. Ale pomijaj膮c to by艂a chyba moja najlepsza Wielkanoc.




~LadyNoir
Weso艂ego Alleluja!!
Z okazji 艣wi膮t Wielkiej nocy sk艂adam wam 偶yczenia. Du偶o szcz臋艣liwych traf贸w, kolorowych biedronek i pi臋knych czarnych kociak贸w.  Buziaczki wam ale i do zobaczenia馃悾馃悾馃悾

4 komentarze:

  1. Super rozdzialik i wspania艂e opowiadanie ^°^
    Weso艂ych i kocich 艣wi膮t *-*
    Zapraszam do siebie: http://biedronkoweopowiadania.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  2. Weo艂ych biedronkowych 艣wi膮t馃悶 I dzi臋kuje.

    OdpowiedzUsu艅
  3. te opowiadania s膮 艣wietne, ale nie ma tu interpunkcji a przez to jest monatonnie. To taki b艂膮d jakby pisa膰: pomurz!, k贸p, twurz! Prosz臋 wi臋c by艣 troch臋 popracowa艂a nad interpunkcj膮 ;)

    OdpowiedzUsu艅