sobota, 19 marca 2016

Rozdzia艂 3

                                                                          Rozdzia艂 3

Gdy nasze usta by艂y coraz bli偶ej poczu艂am 偶e to za wcze艣nie. Odsun臋艂am si臋 i uciek艂am. Czarny Kot pr贸bowa艂 mnie zatrzyma膰 ale nie mog艂am. Wr贸ci艂am do domu i przemieni艂am si臋. Wskoczy艂am pod ko艂dr臋 i za艂ama艂am si臋. Dlaczego chcia艂am to zrobi膰 przecie偶 moje serce nale偶y do Adriena. By艂o ju偶 p贸藕no wi臋c posz艂am spa膰.

Nast臋pnego dnia

Od rana by艂am rozkojarzona. Zbywa艂am wszystkich nawet Aly臋. Nadal nie mog艂am poj膮膰  dlaczego chcia艂am to zrobi膰. Niestety znowu musz臋 dzi艣 i艣膰 na patrol z tym futrzakiem.
Od rana niebo by艂o nienaturalnie zachmurzone wi臋c zacz臋艂am si臋 martwi膰 偶e znowu kto艣 zosta艂 op臋tany przez akum臋. Po chwili przesta艂am o tym my艣le膰 i skupi艂am si臋 na lekcjach.
Wracaj膮c do domu zobaczy艂am straszny widok. Pary偶 by艂 zniszczony. Samochody by艂y po przewracane. Nie wiedzia艂am kto m贸g艂 zosta膰 op臋tany. Gdy zobaczy艂am W艂adc臋 Ciem i po prostu zamar艂am. Pobieg艂am do domu najszybciej jak umia艂am i przemieni艂am si臋.
-Tikki kropkuj!
Gdy by艂am Biedronka wybieg艂am na dw贸r. Zacz臋艂am go obserwowa膰 gdy poczu艂am dotyk na mojej talii.
-Kiciusiu zostaw!- krzykn臋艂am
-No dobrze co ci si臋 sta艂o chodzi o to co wydarzy艂o si臋 wczoraj opowiedzia艂
-Tak ja cie za to bardzo przepraszam-rzek艂am
Po tej rozmowie rzuszyli艣my do walki z W艂adc膮 Ciem.
Gdy jedn膮 ze swoich mocy uderzy艂 Czarnego Kota. I on zemdla艂. Podbieg艂am do niego jak najszybciej. Przy艂o偶y艂am ucho do jego klatki piersiowej i jego jego serce nie bi艂o.



~LadyNoir馃懝
Przepraszam 偶e taki kr贸tki ale nie mam weny.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz