pi膮tek, 15 kwietnia 2016

Rozdzia艂 21

                            Rozdzia艂 21
Dzi艣 jest Niedziela. Wi臋c mog臋 jeszcze troch臋 odpocz膮膰.  Ale tylko troch臋 bo musze zrobi膰 lekcje. No ale nie ma co narzeka膰 mogli nam wi臋cej zada膰.  Po 艣niadaniu ogarn臋艂am si臋 i stara艂am si臋 doko艅czy膰 projekt sukienki. Trwa艂o to tak z 3 godziny i sko艅czy艂am projekt.  Zosta艂o mi tylko dobra膰 materia艂 i uszy膰 sukienk臋. Na szcz臋艣cie znalaz艂am idealny materia艂 do mojego projektu. Od razu wzi臋艂am si臋 za szycie. Zaj臋艂o to 2 godziny ale sko艅czy艂am. By艂am naprawd臋 zadowolona z tego projektu. Mam nadziej臋 偶e Adrienowi te偶 si臋 spodoba.
 Powiesi艂am sukienk臋 na wieszak. Mia艂am straszn膮 ochot臋 zadzwoni膰 do Adriana.  No ale niestety nie mog艂am bo Adrien mia艂 sesj臋 zdj臋ciow膮. No ale trudno.  Wi臋c zadzwoni艂am do Alyi. Podczas rozmowy du偶o m贸wi艂a o Biedronce jaka ona jest cudowna i wspania艂a. Ma艂o co nie wybuch艂a 艣miechem . Ale uda艂o mi si臋 siebie powstrzyma膰. P贸藕niej po zako艅czonej rozmowie z Alyi膮 postanowi艂am przejrze膰 internet. Przejrza艂am forum klasowe, biedrobloga i r贸偶ne inne strony internetowe.  Nagle zacz臋艂o mu si臋 robi膰 nie dobrze. Szybko pobieg艂a do 艂azienki. Zwymiotowa艂am. Uzna艂am 偶e tylko zjad艂am co艣 nie 艣wie偶ego. Po jaki艣 kilkunastu minutach zacz膮艂 mnie bole膰 brzuch. Zaniepokoi艂am si臋.
Co widz膮 ludzie kiedy boli ich brzuch zwyk艂y b贸l brzucha, a co widzi Marinette kiedy boli j膮 brzuch ci膮偶臋.  Ale spokojnie najpierw musz臋 to sprawdzi膰. Wi臋c posz艂am do apteki i kupi艂am test ci膮偶owy. Jak najszybciej posz艂am do domu. Na szcz臋艣cie moich rodzic贸w nie by艂o w domu. Pobieg艂a do 艂azienki i zrobi艂am test. Po zrobieniu musz臋 odczeka膰 5 minut. To by艂o chyba najd艂u偶sze i najgorsze 5 minut mojego 偶ycia. Tak si臋 ba艂am. A co je艣li? Jak sobie dam rad臋? Na szcz臋艣cie mam Adriana.

5 minut p贸藕niej
Posz艂am do 艂azienki gdzie znajdowa艂 si臋 test. Ba艂am si臋. Wzi臋艂am go do r臋ki. I za艂ama艂am si臋. Wynik by艂 pozytywny




~ LadyNoir

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz