niedziela, 17 kwietnia 2016

Rozdzia艂 23

                                                   Rozdzia艂 23
Oczami Adriena
Marinette jest w ci膮偶y. Nie mog臋 w to uwierzy膰.
To przez ten poca艂unek z Lil膮 ona ze mn膮 zerwa艂a.  Ale to Lila mnie poca艂owa艂a.  By艂o to tak 偶e normalnie wszed艂em do klasy.  Wtedy ona pobieg艂a zacz臋艂a ze mn膮 rozmawia膰 i poca艂owa艂a mnie. Odepchn膮艂em j膮 ale by艂o za p贸藕no. Marinette to widzia艂a. Pobieg艂em za ni膮. Krzyczeli艣my do siebie. W pewnym momencie rozwi膮za艂 mi si臋 but schyli艂em si臋 by go zawi膮za膰. Wsta艂em, a Mari ju偶 nie by艂o. Szuka艂em jej ale nie mog艂em jej znale藕膰. Wr贸ci艂em na lekcj臋. Na nast臋pnej przerwie rozpocz膮艂em poszukiwania Mari. Szuka艂em w ca艂ej szkole, ale nic nie znalaz艂em. Podczas lekcji przypomnia艂o mi si臋 jedno w miejsce w kt贸rym mog艂a si臋 schowa膰.  Po zaj臋ciach poszed艂em tam. Przewidzia艂em 偶e tam b臋dzie. Le偶a艂a ca艂a w krwi. Szybko zadzwoni艂em po pogotowie i jej rodzic贸w. Wzi膮艂em j膮 na r臋ce. M贸wi艂em 偶e wszystko b臋dzie dobrze.  Po chwili przyjecha艂o pogotowie i rodzice Mari. Martwi膮 si臋 o ni膮 tak samo jak ja. Wzi臋li j膮 do szpitala. Pojecha艂em tam jak najszybciej.
Gdy by艂em na miejscu okaza艂o si臋 偶e j膮 reanimuj膮. Krzycza艂em do niej przez szyb臋.

Oczami Marinette
Sz艂am do 艣wiat艂a. By艂am ju偶 blisko. Po chwili us艂ysza艂am g艂os Adriana.  By艂 niewyra藕ny. Zastanawia艂am si臋 czy i艣膰 do 艣wiat艂a i czy wr贸ci膰 do niego.


Oczami Adriena
Krzycza艂em jak najg艂o艣niej umia艂em.  呕eby mnie nie zostawi艂a  bo je艣li ona umrze to i ja. Reanimowali j膮 jeszcze tak kilka minut ale uda艂o si臋. Jej serce znowu zacz臋艂o bi膰. Ucieszy艂em si臋. Chcia艂em tam wej艣膰.  Ale nie mog艂em. Wi臋c zosta艂o mi tylko czeka膰 i mie膰 nadziej臋 偶e prze偶yje. Nawet je艣li mia艂bym czeka膰 tu dniami i nocami b臋d臋 tu czeka艂. Nie zostawi臋 jej samej.

Nast臋pnego dnia
Czeka艂em tu ca艂膮 noc. Podobno stan Marinette polepsza si臋. Prosi艂em ich by mnie do niej wypu艣cili ale nic z tego. Mog艂em tylko patrze膰 i czeka膰. Po chwili zjawili si臋 rodzice Marinette i Alya.  No i zapomnia艂em Lila. Czego ona tu szuka. To wszystko przez ni膮. To przez ni膮 Marinette teraz cierpi. Po po艂udniu pozwolili nam do niej wej艣膰. Gdy wchodzi艂em ja , jej rodzice i Alya Mari spa艂a.  Ale niestety gdy wysz艂a Lila obudzi艂a si臋.
- Ja 偶yj臋? Czego ty tu szukasz Lila?- pyta艂a si臋
- Chcia艂am ci tylko powiedzie膰 偶e to Adrien mnie poca艂owa艂- odpowiedzia艂a i wysz艂a.
Ona wszystko pogorszy艂a.



Oczami Marinette
Obudzi艂am si臋 i zobaczy艂am Lil臋 czego ona tu szuka. Powiedzia艂am mi 偶e to Adrien j膮 poca艂owa艂. Nie mog艂am w to uwierzy膰.  Chocia偶 Lila cz臋sto k艂amie to to nie wygl膮da艂o na k艂amstwo. Ale nadal nie wiem czy to prawda czy nie.



- LadyNoir♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Super. Troch臋 za bardzo dramatyczne ale i yak chce nexta!♥♥♥
    Zapraszam te偶 na mojego bloga blogoczymswsumieomnie

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jejku! Wspania艂e! Nie mog臋 si臋 doczeka膰 nexta!
    Pozdrawiam!
    Mari Agreste

    OdpowiedzUsu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Napisa膰 praktycznie napisa艂am ale taki gniot 偶e potrzebuje milion poprawek XD

      Usu艅