艣roda, 13 kwietnia 2016

Rozdzia艂 19

                            Rozdzia艂 19
Po tym cudownym poca艂unku sp臋dzi艂am jeszcze troch臋 czasu z Adrienem. Nie chcia艂am go zostawia膰 no ale musia艂am. Wzi臋li go na jakie艣 badania. No wi臋c co posz艂am do domu bo obieca艂am si臋 zjawi膰 przed obiadem. I tak si臋 troch臋 sp贸藕nie. No ale trudno. By艂am w domu tak oko艂o 15:45 i od razu po wej艣ciu do domu zjad艂am obiad. P贸藕niej posz艂am do swojego pokoju i zacz臋艂am projekt nowej sukienki. Zaj臋艂o mi to tak oko艂o 2 godzin i ju偶 mia艂am zarys projektu.  Jednak poprzesta艂am na tym bo wena mnie opu艣ci艂a. P贸藕niej wzi臋艂am si臋 za odrabianie lekcji co nie by艂o przyjemnie ale Tikki dodawa艂a mi otuchy i po jaki艣 30 minutach sko艅czy艂am.  Nareszcie mog艂am odpocz膮膰 wi臋c po艂o偶y艂am si臋 na 艂贸偶ku i uci臋艂am sobie kr贸tk膮 drzemk臋. I to bardzo kr贸tk膮 bo trwa艂a ona jakie艣 15 minut. Po obudzeniu posz艂 la m do szpitala zobaczy膰 Adriena. Przynajmniej nie by艂 ju偶 na OIOM-mie. Wesz艂am do niego. Niestety spa艂 ale i tak usiad艂am i m贸wi艂am do niego. 呕e go kocham i nigdy go nie opuszcz臋. Posiedzia艂am u niego jak膮艣 godzin臋 ale i tak si臋 nie obudzi艂. Dopiero gdy wychodzi艂am dopiero si臋 obudzi艂. Ale wysz艂am postanowi艂am 偶e mo偶e lepiej 偶eby odpocz膮艂.  Pyta艂am si臋 lekarzy kiedy Adrien b臋dzie m贸g艂 wyj艣膰. Okaza艂o si臋 偶e wyjdzie za 2 lub 3 dni. Ucieszy艂am si臋. Wi臋c po rozmowie z lekarzami posz艂am do domu i stara艂am si臋 doko艅czy膰 projekt sukienki. Zawsze projektowanie sz艂o mi z 艂atwo艣ci膮 ale dzi艣 co艣 mi nie wychodzi艂o. Nie wiedzia艂am co narysowa膰. Dlatego odstawi艂am szkicownik. Usiad艂am na 艂贸偶ku i my艣la艂am o Adrienie. Dlaczego ja si臋 przy nim tak j膮ka艂am.  Mimo 偶e teraz wydaje mi si臋 takie proste nie j膮ka膰 si臋 przy nim to kiedy艣 by艂o to trudne. Na ale co trzeba 偶y膰 tera藕niejszo艣ci膮.


2 dni p贸藕niej

Okaza艂o si臋 偶e wypuszcz膮 Adriena wcze艣niej. Dlatego postanowi艂am pojecha膰 po niego. Wiec pojecha艂am po niego tak oko艂o 12. Potem posz艂am do jego pokoju. Pierwsze co zrobi艂am po wej艣ciu do jego pokoju to poca艂owa艂 go . Zrobi艂am to tak niespodziewanie. I Przyznam si臋 Adrien si臋 przestraszy艂. Ale nie fochn膮艂 si臋. Zaproponowa艂 mi 偶ebym dzi艣 do niego  przysz艂a do niego na noc ,ale najpierw musia艂am spyta膰 rodzic贸w. Oczywi艣cie si臋 zgodzili. Wiec z kocurkien wyszli艣my ze szpitala i pojechali艣my do jego domu. Du偶o ze sob膮 rozmawiali艣my. G艂贸wnie o tym 偶e t臋sknili艣my za sob膮. P贸藕niej jeszcze troch臋 po bawili艣my si臋 z naszymi kwami i dopiero teraz zobaczy艂am jaki Plagg jest denerwuj膮cy. Potem Adrien mnie poca艂owa艂 a ja to odwzajemni艂am. Ale nie sko艅czy艂o si臋 na jednym poca艂unku. Chcieli艣my czego艣 wi臋cej. I chyba mo偶ecie si臋 domy艣li膰 co to by艂o.





~LadyNoir

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz